snaga molitve

hodao sam nedavno prema rotoru, tamo kod remetinca kadli čujem nekakve sablasne, nerazumljive zvukove prepune jeke koji su dolazili iz jednog od prolaza. činilo se kao da stotinu glasova istovremeno priča iz grotla pakla. mogu reći da sam se skoro živ usro. i sve si mislim hoću li proći tim putem ili bi mi možda bilo bolje da idem okolo pa produžim put za jedno desetak minuta. ipak sam si rekao "pa nisi valjda pičkica da se bojiš malo sotone." i s govnom koje je već napola virilo iz dupeta, nastavio prema sablasnom prolazu. kako sam mu prilazio (prolazu, jel), tako sam sve više razaznavao da to ipak nije glas sotone iz grotla pakla, već na svu sreću nešto potpuno suprotno. to su bili neki dobri ljudi koji su se skupno molili. ne znam za što su se točno molili, i zašto ih se baš toliko mnogo skupilo te zašto su stali baš u taj prolaz kod rotora, ali čim se netko moli za nešto - to valjda ne može biti loše. 

ako sam išta naučio, to je da kad se suočiš s velikim strahovima, nakon njih počneš više cijeniti život. hvala svim ljudima koji su se molili taj dan. da nije njih danas bih manje cijenio svoj život.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

džo maračić - maki

sedamdeset osam tisuća kuna s puno računanja

kako zajebati ZET