džo maračić - maki

dakle, nedavno sam, možda i pred koju godinu na onom super šou nove tv (ne mogu se sjetit kak se zove) prvi put čuo za ovog izvođača i ovu pjesmu:


e da, to je tvoje lice zvuči poznato. znači, izvođač je džo maračić - maki (dobro, na videu je maja šuput, ali glumi džoa). kako sam imao mnogo slobodnog vremena, razmišljao sam koji bi mu bio nadimak kad bi mu se samo jedno slovo prezimena promijenilo. idemo vidjeti do kojeg sam zaključka došao:

džo aračić - aki
džo baračić - ide baki
džo caračić - caki
džo čaračić - čaki
džo ćaračić - ćaki

džo daračić - daki
džo đaračić - đaki
džo džaračić - džaki
džo earačić - eaki
džo faračić - faki

džo garačić - gaki
džo haračić - haki
džo iaračić - iaki
džo jaračić - jaki
džo karačić - kaki - saki

džo laračić - laki
džo ljaračić - ljaki
džo maračić - maki
džo naračić - vaki - naki
džo njaračić - njaki 

džo oaračić - oaki
džo paračić - paki
džo raračić - raki
džo saračić - saki - saki
džo šaračić - šaki 

džo taračić - taki - naki
džo uaračić - uaki
džo varačić - vaki
džo zaračić - zaki

i na kraju,
džo žaračić - žaki 

podebljao sam one meni najzanimljivije.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

sedamdeset osam tisuća kuna s puno računanja

kako zajebati ZET