riješi se čukljeva

danas gotovo da ne otvorim stranicu da mi ne iskoči reklama s nekim sredstvom za protiv čukljeva. te reklame sam uglavnom ignorirao, ali mi to u zadnje vrijeme sve teže i teže polazi za rukom. šoviše, počeo sam intenzivnije razmišljati o čukljevima. prvo što sam se zapitao, čekaj malo, koji je to uopće kurac čukalj i kako nastaje? upisao sam to u gugl točka kom i jedan od rezultata koje mi je izbacio bio je i ovaj: čukljevi . eto, tu sam saznao da su čukljevi "nenormalna, koštana izraslina koja se stvara na zglobu kod početka nožnog palca." i da oni nastaju uglavnom zbog "brojnih razloga, ali su čest uzrok preuske cipele", kao i "rezultat naslijeđenog strukturalnog defekta, preopterećenja na stopalo ili zdravstvenog stanja, kao što je artritis". 

uglavnom, čak su i napisali kako se čukljevi mogu liječiti, ali sam na forum točka ha er naišao na informaciju kako se oni bez obzira na sve, uvijek vraćaju na noge. pa jebo te čukalj! dobro, sad je isto pitanje koliko je točno nešto što je netko anoniman na mjestu gdje svak može pisati što želi, ali nema veze, ja ću ipak vjerovati, čini mi se kao neka poštena cura (treći post od vrha stranice).

u svjetlu svih ovih na brzinu skupljenih informacija, došao sam do zaključka da je najbolji lijek protiv čukljeva u stvari amputacija stopala, jer je to očito jedini način da ih se čovjek riješi ono, zauvijek. pa nek  izraste iz guzice ak može!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

džo maračić - maki

sedamdeset osam tisuća kuna s puno računanja

kako zajebati ZET